Publisiti March 2011


1. Praktikal lagi

wahhh.. cepatnya masa berlalu!! rasa macam semalam baru j habis projek akhir.... lagi 2 minggu lebih aku da habis praktikal kat sini... dah macam-macam design aku dah buat... kad kahwin, signboard, flyers, banner, bunting kawen bunting promosi, bisnes card... uishhh macam-macam ada aku belajar kat sini... semuanya perlukan ketelitian....yang sangat-sangat membimbangkan aku adalah "typing error" ! Demm selalu kot aku tk fokus ejaan... but its ok... aku akan perbaiki diri dari masalah yang "terbelenggu" nea....

2. Kisah Cinta

eceehhh... cintaku di Malaysiaa... haahah... makin hari makin mencabar... semakin hari semakin kerinduan.. semakin lama semakin cinta... auwww... cinta perlukan pengorbanan, kesetian, kejujuran... cewahhh jiwang karat...
xp cik AQILAH.. lagi beberapa minggu anda akan berjumpa dengan encik boipren anda SYAHRUL... so pada encik boipren sila lah tgu cik gelpren awak yang comel nea... xpayah nak nakal sgt kat sana..heee.... n one more thing... fokus n ciapkan projek kamo cepat2... jangan tangguh2... sebab nanti saya balik sana kamo kena bawak saya jalan-jalan..yehaaa!

3. Keluarga

hah alkisahhh.. taibbb... sgt bahagia dok ngan family sbb xperlu nak masak selalu sbb ibu selalu masak untuk saya...ahahha... (pls la jgn malas) ermm tp xla malas sangat... ari2 aku uruskan baju n menyapu rumah..(bkn ngungkit)zzzzz.... nanti la eh saya kemas umah n bilik 2 ble "FREE" ahahha... nanti saya da ada wet saya upah orang gaji k..insyaallah... hee...sayang ibu n ayah...

4. Diri sendiri

Aishhh....rasanya diri aku xterurus kot.. nth bler nth nak kurus... asik xd masa nak jogging j... aku dah naik malas n rimas nak jaga, sedangkan aku sndiri xmakan... badan still cmni... ngan kulit muka aku da mula belang... semakin panas dunia nea...ermm apa-apa hal aku still bersyukur dengan kurniaan Allah nea.. Alhamdulillah..

p/s : tolong la doakan aku berjaya!

0 ulasan:

Post a Comment