Katak Kesukaan ku


Hah...inilah katak-katak aku...semuanya pemberian kawan-kawan aku... yang sebelah kiri sekali Cona (kak su) yang bagi untuk besday (tahun 2009).. yang tengah pula member baik aku Biha bagi (tahun 2007).. yang sebelah kanan pulak Fara bagi untuk besday aku (tahun 2009).. huu sangat suka... Tahun ni pun ada dapat katak jugak.. incik boipren bagi tapi tabung laa huu... dier kata sangat berguna untuk aku bila kesusahan sebab aku ni pemboros yang amat hahahah... bukan itu j, aku dapat bear dari dier jugak... sampai sekarang mesti tido peluk bear tu.. comel..

huu... apa kena mengena dengan semua bear-bear ni kan?? ermm semua nea sebab aku sangat appreciate setiap barang-barang or hadiah setiap kawan-kawan and incik boipren aku.. sebab aku sayang semua kawan-kawan aku.. takde sket pon kurang kasih sayangnya.. hope sayang korang kat aku pon sama laa...

Bila dah masuk pasal persahabatan nea..banyak pengalaman yang aku rasakan dari aku kecil sampai sekarang, macam-macam ragam kawan aku perhatikan.. cukup sudah makan hati, cukup sudah aku disenangi dan disusahi malah ada yang pergunakan... susah nak dapat kawan yang sanggup berlapar kerana kita, susah nak dapat kawan susah senang sama kita.. so pada blogger-blogger di luar sana, i really hope that u'll be enjoy with ur friends and plz never hurt each other.. appreciate ur friends like ur brother n sister... okeyhh...

0 ulasan:

Post a Comment