Kebosanan melanda..


Saat-saat yang membosankan..

makan da...basuh baju da...basuh pinggan mangkuk yg melambak da..kemas dapur da... tdo kan kona ucuk-ucuk acin pon da siap kasi makan lagi... ermm apa lagi laa aku nak buat nea?? Aun aku lak senyap j...buzy la tu kot... aduhhh..nape kowg sume balik kampung tinggalkan aku sorang-sorang kat rumah yang xd TV nea...??huaaaa.... ermm sem nea amat la membosankan aku...kelas 3D pada aku ok la xbosan mana pon...kelas BCom sangat-sangat la membosankan aku...sampai aku xpergi kelas bape lame nth...aishhh...mkin nak abs sem aku jadi pemalas... cmn nak kurus...lek umah bosan sket baring ngadap laptop..xpon tdo...tulah keja aku ari-ari..nek kematu badan aku nea hah...mana nak kuwus..xmakan pon lau asik bring pon leyhh gmuk gak... lola..lola...bler la kau nak kuwus nea???penat da hah berdiet sana sini..hapak pon tadakkk.. aku da bosan da dengar mulot cabok kate kau gemok...sensitif tol perkataan gemok tu...tapi yg aku pasan selalu ny sape ckap aku gemok slalu kena blik..hahaha...xbek tau ejek2 orang gemuk... datok mane la nak sponsor aku utk kuwus kan badan yg sedia tembam nea...hahah..lau ada perghh jd ank ikan aku..ishh jauhhkan laaa...kikiki..

Aun kamu di mana??windu lak kat kamu... ermm jom mam asam ngan wa..... aishh aku nea asik kemaruk asam jek semenjak jd gf kamu aun..kamu la nea aja makan asam byk2...huu..sodapp..xpon kan bawa la syg g bundle...hahah...bosannnnnn gler..

ermm mengupdate blog j la nampak nyer aku...dok umah sorang2 sampai ari ahad nea... alaa bkn mati pon kan...pejam celik pejam celik j kot.. tp aq pejam celik lambat j masa hahahah.... lau sape-sape nak temankan juz call me ok ahakz..



2 comments: